Tytuł |
Plik doc/docx |
Plik pdf |
Dyskalkulia rozwojowa | ![]() |
![]() |
Dziecko zdolne Jak rozpoznać talent/zdolności u dziecka? | ![]() |
![]() |
Rozwój mowy dziecka | ![]() |
![]() |
Metoda Tomatisa | ![]() |
![]() |
Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego: od teorii do praktyki edukacyjnej. Wybrane problemy | ![]() |
![]() |
Wsparcie edukacyjne uczniów z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego | ![]() |
![]() |
Dziecko z dysfunkcją narządu wzroku – część I | ![]() |
![]() |
Dziecko z dysfunkcją narządu wzroku – część II: zabawa we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka | ![]() |
![]() |
Objawy ryzyka dysleksji i dysleksji rozwojowej – co powinien wiedzieć nauczyciel | ![]() |
![]() |
Ryzyko dysleksji i dysleksja rozwojowa – co powinien wiedzieć rodzic | ![]() |
![]() |
Autyzm – w skrócie | ![]() |
![]() |
Rozwijanie myślenia matematycznego u przedszkolaków | ![]() |
![]() |
Zajęcia rewalidacyjne z uczniem ze spektrum autyzmu w placówce oświatowej | ![]() |